fbpx 成功個案 - Gymbeginner 健身入門

Gymbeginner的訓練課程涉及多項領域,無論是增肌減脂、傷後復康、長者訓練、還有癌症病人強身健體,我們都有成功例子,足以證明我們的教練是行業中的專家!

過往學員分享

學員分享-私人健身教練-增肌減脂

Kris Lam

我打籃球時曾經傷過膝關節,所以只能選擇健身作為運動。多謝Gymbeginner的教練用心教導,首先幫我減少了膝關節的痛感,同時亦引導我走上正確的健身之路。

Gymbeginner的優點是着重「科學化」訓練,教練能夠以理據支持他為我安排的所有訓練,這對我十分重要,因為我要知道背後原因,才有動力投入訓練。

如果你想改善自己身形,學習正確健身方法,Gymbeginner適合你!

學員分享-學員心聲-學員心聲

Sally Tse

我係一名護士,因為要返Shift,加上工作壓力巨大,導致我好難定時運動同進食,減肥進度亦停滯不前。

幸運地,當我開始私人訓練後,教練因應我嘅生活、情緒、作息、狀態等多方面細心調節訓練量,亦教我點樣彈性飲食,俾我一個實際嘅計劃去跟隨。

最開心嘅係雖然體重只係下降咗少少,但體脂就大幅減少,即係代表增肌減脂,係最理想嘅效果!多謝Gymmbeginer!

學員分享-學員心得分享-增肌減脂課程

Samson Chong

我曾經上過連鎖健身室嘅PT 60堂,但成效都唔及喺Gymbeginner上嘅20堂!最大嘅分別係,Gymbeginner真係會為我度身訂造訓練計劃同埋飲食建議。

有邊個唔知減肥係要食清D,郁多D,我以前嘅PT只係俾好General嘅意見。Gymbeginner就真係有一個Excel列晒訓練Programme,分階段定出唔同嘅運動、飲食重點,好清晰,亦都好合理。我亦都會每餐都Send俾教練睇,有人監督住始終無咁放肆!

樂樂-個人分享-成功案例

樂樂

感謝Gymbeginner給予我一個無壓力的地方訓練,我本來就對自己沒有多大信心,但教練不停的鼓勵,而且我亦見到自己有進步,整個人都開朗起來,無論運動或飲食都更有信心調節自己。

我覺得Gymbeginner最好的地方是他們像一個家,沒有商業的感覺,其他同學也很友善,這樣才令我這個害羞的人敢上健身室訓練!

學生分享-癌症運動-癌症運動健體課程

Roy Lee

Roy原本是因為椎間盤突出而前來訓練,由當初要吃止痛藥才能入睡,到能夠拉起自己重量的Deadlift,是一個很大的進步!

可是,他之後患上鼻咽癌三期,但他生性非常樂觀,只要體力能夠應付,他每星期都總會前來訓練一次!

幸運地,他現在已經戰性癌魔,踏上復康之路,我們也會一直陪伴他訓練,讓他重回健康人生!

健身對比圖-學員分享-成功例子

Linda

體重由70kg減到58.5kg!

Linda能成功係全靠自律,保持放鬆愉快,不求快速減磅心態,瞓得好,食得飽先能做到的!

最驚喜係佢嘅決心減肥能帶動媽媽一齊減咗7kg!

減脂-前後對比圖-成功個案

Wandy

多謝Gymbeginner耐心的教導,我一星期和教練訓練2-3次,每日亦會Send我的飲食給教練,另外再自己到會所做Cardio 2-3次,不經不覺便減了超過10%的體重!

多謝Gymbeginner細心的指導,讓我有信心可以在減肥的道路上進發,並以訓練來宣洩我生活的壓力!

學員分享-長者訓練-長者運動

強哥

強哥女兒:真心多謝你哋為長者身心健康出一分綿力,亦俾機會我哋做仔女嘅可以回報雙親咁多年對我哋無私付出。

初時我阿爸唔想玩健身㗎,覺得自己做唔到,會受傷之類…

多謝教練睇住我老竇,見到教練好細心教老竇正確健身動作姿勢,同好關心佢嘅身體狀況,我一萬個放心。

長者訓練-學員分享-長者訓練課程

嬌嬌

從一開始冇信心做操練,到而家唔覺意就訓練咗三年,當中有教練用心教導我呢個長輩級,令我變咗好有信心操練,身體變fit左,好開心!謝謝你!

Google真實評論

GSC評分